Vraag en antwoord

Bekijk hieronder onze veelgestelde vragen, natuurlijk inclusief het antwoord.
Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op, we helpen je graag verder!

FAQ

Is er WiFi beschikbaar op de camping?

Op de camping is er overal draadloos internet beschikbaar. Met onze WIFI kun je prima de leukste vakantiekiekjes delen via Whatsapp en social media, of je e-mail bijwerken. Wij bieden daarin de zogenaamde 'camping wifi' aan en géén supersnelle verbinding waarmee kan worden gestreamd of films te downloaden. Wij kunnen niet garant staan voor de dekking van de WIFI-verbinding in uw kampeermiddel. Deze kunnen isolatiematerialen bevatten die bijv. het signaal blokkeren tijdens uw verblijf.

Toch liever een snellere verbinding om je favoriete serie te streamen op vakantie? Voor een klein bedrag koop je een code voor onze premium WIFI. 

Meer informatie? Neem gerust contact op met onze receptie. 

Hoe zijn de sanitaire voorzieningen geregeld?

Er zijn twee (in de winter verwarmde) sanitair gebouwen met voldoende douches en toiletten.

Wat zijn de in- en uitcheck tijden?

Kamperen: check in na 13.00 uur, check out voor 11.00 uur

Verhuur accommodaties: check in na 15.00 uur, check out voor 10.00 uur 

Zijn er verse broodjes te bestellen?

Jazeker, de broodlijsten liggen klaar op de receptie of bestel online via onze app.

Korting entree Avonturenpark

Wanneer ontvang je als campinggast korting op de entree van het naastgelegen Avonturenpark?

* wanneer je minimaal een weekend (2 nachten) verblijft in één van onze accommodaties.

* wanneer je minimaal 5 nachten kampeert op onze camping.